We don't waste no precious time

Vill så gärna åka bort ett litet tag och bara va någon annanstans, eller helst för alltid men har ju så mycket här i Uppsala som jag håller kärt. Idag har jag iaf pluggat ganska mycket, eller ja har typ skrivit halva analysen nu, hehe. Seg tjej men det är faktiskt skitsvårt och speciellt när man inte har särskilt mycket fakta att utgå ifrån. Fattar inte riktigt att imorgon efter klockan tre har vi lov, och det är fan påsklov. Tiden går så jäkla fort, jag hänger knappt med. Planen är iaf att åka ner till älskade skåne på lovet men vi får se. Nu har jag laddat med kaffe så ska återgå till plugget. Det kommer bli en lång natt.


Kommentarer
Postat av: Linda

om du inte åker, ring! <3

2011-04-15 @ 14:35:16
URL: http://lindaskogstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0