I'm only one voice in a million

ph: imilk

Godmorgon finisar! Eller jag vaknade för några timmar sen, har hunnit äta en stor frukost, gjort kaffe, suttit ute i solen, hjälpt mamma i trädgården och nu ska jag råplugga sam tills jag blir klar. Lite synd att jag måste sitta hemma idag och plugga eftersom att det är världens finaste väder ute, vill helst bara ta cykeln ner till stan med jordgubbar, cola, cigg och några fina vänner. Det skulle vara rätt gött, men det får bli en annan dag. Nu - plugg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå jag med.

2011-04-14 @ 13:14:47
URL: http://louise.forme.se
Postat av: ulls

shabbs, du skulle passa asbra i den där hårfärgen :))))

2011-04-14 @ 16:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0