Don't take your guns to town

Åh, äntligen påsklov. Det kunde inte ha varit bättre timing, har blivit så himla skol- och uppsalatrött så, grymt skönt med lov. Idag hade vi klimatmöte i skolan, det var ganska intressant men lite långtråkigt. Det känns iaf skönt att ha gjort psykologiprovet och klimatmötet, nu kan man äntligen andas ut. Jag tror jag sticker ner till malmööu och spenderar mitt lov där med mina systrar. Ikväll vill jag egentligen ut och fira att vi har fått lov men faa-n va trött jag är. Jag kommer typ somna när som helst så gosar nog ner mig i sängen snart med en mysig film.
Min fina elsa åkte till val thorens idag och kommer vara där hela veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0