And if you strip me, strip it all away. If you strip me, what would you find?

Natasha Bedingfield – Strip Me
Åh, ny favvislåt typ, hittade på M. fornis blogg. Fan va den tjejen inspirerar mig.
Är så himla trött och seg, sov inte särskilt mycket inatt, kunde inte eftersom jag och mamma diskuterade spöken och andar och eftersom jag tror på sånt så var jag skitskraj. Somnade tillslut vid fyra-tiden och vaknade vid sju. Igår var jag hemma hos lw hela dagen med henne och thyra, planen var ju att kötta psykologi men det gick inte så jäkla bra. Men provet gick rätt bra, tror jag. Det kändes bra iaf! Idag åkte jag till min sara efter skolan och sen stan. Blev mys på varmagubben med henne och susan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja helt sjukt vad hon inspirerar, agree x 10000

2011-04-13 @ 23:30:44
URL: http://louise.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0