All the rules of logic don't apply

Nu är den här stressigaa äntligen över, har haft fullt upp hela dagen och serverat mat till ca 150 pers och städat och jävla massa skit. Nu har jag typ ont i hela kroppen, så ska packa lite snart! Kommer äntligen bort från Uppsala en liten stund, ska bli så otroligt skönt! Ska njuta av denna vecka och bara umgås med mina systrar, festa, relaxa, plugga och ha kul! Nu ska jag smörja in min fina tatuering, packa och sen sova. Kommer däcka vilken sekund som helst typ!  Juste, såg en asmysig film i torsdags som jag verkligen kan rekomendera! Country Strong heter den!
Alla filmer blir ju ganska mycket bättre när det är en snygging med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0