You made me who I am, From the words you said.

Idag har jag jobbat i några timmar med fina karoline och sen träffade vi några av girlsen och satte oss vid ån i solen och sen gick vi vidare till årummet - mys! Såg föresten the love of my life idag, vill gifta mig med honom.
Nu sitter jag här i myskläder och har precis tvättat bort all smink och haft ansiktsmask! Så himla skönt, känner mig fett fresh nu. Ikväll ska jag plugga och sen somna tidigt till en bra film, det gör jag alltid iofs men ikväll kommer det bli riktigt skönt, haha!
Synd bara att jag sviker Thyris nu och inte vill festa men vi får köra nästa helg!
Chipmunk Feat. Chris Brown – Champion - Explicit Version - har lyssnat på den nonstop i typ två veckor nu!

Kommentarer
Postat av: thyra

eeh va? jag ska gifta mig med honom........... dela? ;)

2011-03-13 @ 13:06:24
URL: http://thyra.forme.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0