och vi satt på gräset, Som växte i takt med himlen

Hej bloggen och alla fina läsare!
Hela fredagen har varit väldigt bra, började med att jag skippade min sovmorgon och åkte till skolan halv nio och pluggade lite, hade sen geografi, - lunch - textkommunikation och slutligen samhällskunskap där vi visade vår grymma film om våldtäkt! Sen åkte jag hem, käkade middag, pratade lite med min moster och kusiner på skype, tog en dusch och sen tog jag bussen ner till stan och träffade Elsa. Vi tog bussen till fina Bjers, där det var lammfest! haha. Massa sköna lamm som dansade till Hellström och vaskade bussbiljetter! hehe.
Jag tog bussen hem ganska tidigt för att jag ska jobba imorgon men tror jag skippar det och tar en fika med älskade  lollz + girlsen! Nu är jag sådär lagom lullig så jag ska somna till en film!
Hoppas ni hade en grym fredag, puss!
Håkan Hellström – En Midsommarnattsdröm

Kommentarer
Postat av: lw

MYZZIGT DET VAR IDAG :D

2011-03-12 @ 20:46:59
URL: http://louise.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0