Life is the most spectacular show on earth

Asskön dag i skolan, gjorde inte så mycket, hehe. Hängde mest runt, blev en fika på joel's med tjejerna efter skolan och sen tog jag bussen hem. Juste, jag cyklade till skolan imorse, skitnice!! Men tyvärr orkade jag inte med att tanken att cykla upp för alla uppförsbackar hem från stan så lämnade den kvar i skolan. Hoppas den är kvar imorgon, hehe.
Nu ska jag byta om till mjukis och läsa lite i min engelskabok "water for elephants" som verkar grym, måste bara komma igång med läsningen! jaaa, juste, jag, karro, marre och elsa kommer förhoppningsvis vara funktionärer på P&L, skulle vara grymt!! Vi sökte idag iaf, vi får hoppas på det bästaa!!
ååh den kommer ut i film 15 april, ska lätt se den då Huvudrollerna kommer spelas av min älskling, robert pattinsson och reese witherspoon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0