Dj Karry <3

Diddy - Dirty Money – I Know
Dagen gick hur fort som helst, matte provet gick väldigt dåligt men det var ganska väntat! Jag började tyvärr plugga lite för sent, om jag bara hade haft en vecka till på mig hade det gått hur bra som helst. Annars ska vi börja göra tidningar på median, det ska faktiskt bli riktigt kul! Etiklektionen var bara på typ en halvtimme som vanligt.
Imorgon är vi lediga eftersom vi har utv. samtal så ska till skolan och filma samhällskunskap arbetet. Sen jobbar jag till åtta.
Saknar älskade älskade älskade London. Vi planerar att åka dit i höst igen, lagom till min artonårs-dag. Det skulle vara så bäst!

Kommentarer
Postat av: lw

AWSOME JU :D

2011-03-07 @ 21:38:21
URL: http://louise.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0