Those christmas lights, light up the streets

Heej, mitt tredje försök till att byta blogg då. Vi får se hur denna gång går! Lovet är nu slut, en dag kvar och den kommer gå till att städa, tvätta, bada och träffa bjers. Jullovet har varit väldigt bra, började lugn med en mysig fika hos Ullis med tjejerna och massa mysdagar med mina systrar, sen var det dags för fyra av de bästa dagarna i mitt liv i London med Thyra och LW och nu de senaste dagarna har också varit väldigt lugna och bra! Skönt.
Skolan börjar alltså på tisdag, jobbigt men det ska ändå bli skönt med rutiner igen. Det jag undrar är hur fan ska jag kunna gå upp cirka sju - åtta timmar tidigare än vad jag har gjort de senaste tre veckorna. Jag måste verkligen vända på dygnet och det var mitt nyårslöfte kom jag på nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0