this one is for my hustlers in the streets, juggler everyday just to make ends meet

Godmorgon! Måndag igen då, inte så jävla nice men den här skolveckan ser ganska lugn ut. Efter skolan ska jag kanske iväg och dansa med Elsa och Karro, i think. Igårkväll var jag uppe ett bra tag, kunde inte sova så jag kollade på lite olika filmer. Måste skaffa mig sömnpiller, hahah...
Dag 6 – Typ av killar jag faller för.

Jag faller för, jag vet inte. Jag vill ha en kille som inte är rädd för att bråka, ingen jävla mes här. Jag vill ha en kille som är passionerad. Jag vill ha en kille som kan skydda mig. Jag vill ha en kille som är omtänksam, snygg och trevlig och allt det där.  En justin bobby eller chuck bass skulle ju inte skada..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0