Summer of love.

Hej bloggen!
Hur mår ni? Själv har jag inte mått såhär dåligt på väldigt länge, vaknar upp vid 6 tiden helt kallsvettig och ska gå upp och dricka lite vatten, tror ni att jag klarar det eller? Nej, för såklart ska jag ha nackspärr också, helt random. Jag somnar om igen och vaknar någon timme senare och ska gå på toa, går försiktigt upp, går på toa och sen när jag ska tillbaka blir jag helt snurrig, slår i knät i nattduksbordet och typ däckar precis i sängen.
Nu mår jag lite bättre men är fortfarande febrig och så den där nackspärren och mensvärk på det också. Ligger i sängen nu och tycker synd om mig själv.. haha!
Snart ska jag tvinga mig upp och gå till ica och köpa choklad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså fyffaaan vad jag tycker synd om dig :(

love!!

2011-01-18 @ 17:56:03
URL: http://louisewesterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0