Little too late - two thousand and ten

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Gjorde massa nya saker. Åkte tex på min första utomlands resa utan föräldrar om man inte tänker på Danmark då, gjort en del grejer som jag inte tänker skriva här och seglat för första gången!

Har du några nyårslöften?

Nej, haha eller min lillasyster bestämde några åt mig och det var typ, börja träna, plugga mera och sluta röka.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Nix

Vilka länder besökte du?

Danmark och England

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?

Många

Vad var din största framgång 2010?

Blivit säkrare på mig själv!

Största misstaget?

Inget som jag ångrar jättemycket idag, det är väl mest små misstag.

Bästa köpet?

Ingen aning, min päls? Mina leo skor? Jag har ingeeeen aning

Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder & skor, cigg, mat och fika

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mina vänner och min familj som gör mig glad varje dag.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

I love the way you lie - Eminem & Rihanna och Hot - Inna

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

2010 har jag nog varit gladare än någonsin.

Vad önskar du att du gjort mer?

Gjort mer som jag ville göra!

Favoritprogram på TV

Gossip Girl!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?

Då var jag i malmö hos mina systrar och hade det bäst. Jag myste med de på dagen och sen på kvällen gick jag ut med Karro och Annika och hade en jävla bra kväll!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?

Svart! 90% av mina kläder som jag använder är svarta, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0