I think it means, i love you!

Tja bloggeen! Nu ligger jag äntligen i sängen, som jag har längtat efter hela dagen haha. Idag hade vi skola till tre och när vi slutade satt jag, Elsa, Ulle och Karro kvar och pluggade lite. Jag och Elsa gick runt och bad folk fylla i våra enkäter som vi ska ha till etikarbetet. haha! Vid fem åkte jag, Elsa och Karro ner på stan, köpte lite mat på donken och sen gick vi till DC. Där blev det en timmes magdans och sen en timme dancehall. Asskönt!! Jag kom hem vid åtta och då käkade jag och chillade lite. Sen hoppade jag in i duschen och nu sitter jag här! Det var väl min dag.
Haha, här njuter Karro av en lapdance som hon får av mig och Elsa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0