Once upon a time I was falling in love, but now I'm only falling apart





Litee eyecandy för alla som läser min blogg, tycker personligen att den sista bilden är snyggast.
Jag har iaf inte bloggat på ett tag nu så kände att det var dags, jag skrev ett jättefint inlägg häromdagen men sen laggade datorn och allt försvann så jag pallade inte skriva om allt. haha. Sen helgen har jag hunnit med rätt mycket; Fredag - Firade Sara och sen blev det bj, hade ett ganska intressant samtal med ph johannes, som förövrigt inte får plats med mer luft eftersom han har redan för mycket. Som han själv sa så fint.
Lördag - Blev en myskväll hemma och samma sak på söndagen.
Måndag - Hade en lång dag i skolan, blev klar med etikarbetet.
Tisdag - Hade idrottslektion med Fina Karro, kollade på film på engelskan och somnade på geografin. Efter skolan träffade jag Linda och sen min fina saknade bror. Hör och häpna, jag blir faster om 22 dagar, kunde inte vara lyckligare!
Onsdag - Idag alltså. Kort skoldag, slutade halv tolv, käkade chickenbits i skolan och sen åkter jag ner till stan med Ulle och Elsa. Jag gick på jobbintervju och sen gick vi runt på stan en liten stund. Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på gleee.

Bonnie Tyler – Total Eclipse Of The Heart - Single Version




Kommentarer
Postat av: Anonym

miss you :*

2011-02-10 @ 18:46:15
URL: http://undercovermartyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0