Jag är en soldat för dig

Ännu en dag som har svischat förbi, idag var det då tisdag. Dagen började med en essay på engelskan och sen en grymt jobbig idrottslektion. Jag och lollzan skippade lunchen och försökte fixa min computer som är in danger. Jag ominstallerade hela skiten så nu ska den funka som vanligt, vi får se imorgon!
Sen var det bara geografi och matte, efter skolan åkte jag, Zandra, Ullis och Amanda ner till jobbet. Ullis och amanda gick på utbildning och vi jobbade. Det gick ganska så segt men lyckades ändå få iväg några paket. Nu är det bara 3 skoldagar kvar och sen lov, så otroligt efterlängtat.
Jag och louise pratade om att man äntligen börjar gå mot ljusare tider och att man sakta men säkert börjar komma ur vinterdeprissionen. Nu ska jag torka håret och sen gå och lägga mig. Känner att min blogg är skittråkig och har bara massa gamla bilder så ska ta med mig kameran imorgon och försöka ta lite kort! :)
Vi höörs imorgon! Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0