Happy days are here to stay

Yoo bloggen! Imorgon är det fredag igen, dagarna går så sjukt fort. Om ungefär en vecka är det sportlov, då åker jag till Malmö för att hälsa på mina älskade systrar, längtar galet mycket! Då fyller även Ullis arton jäkla år och det ska firas med hennes första lagliga utgång! Idag har jag varit på jobbutbildning, ska börja på lördag med Karro. Jag och lollzan tog en fika på wayne's och vi var även på jobbjakt. Nu tänkte jag snart hoppa in i duschen för det här stormvädret har gjort mig till ett troll.

Kommentarer
Postat av: karoline

- louise, steek på matten

2011-02-10 @ 23:27:13
Postat av: lw

hahahaha vaa fan!!

2011-02-12 @ 00:53:19
URL: http://louisewesterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0